699 TL ve Üzeri Alışverişlerde HEDİYE ŞAL + ÜCRETSİZ KARGO !
Tüm ürünlerde %70’e varan İNDİRİM!
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
1- Siparişim Hangi Kargo Şirketi İle Gönderilir ?

Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri; MNG Kargo aracılığıyla tarafınıza gönderilmektedir. Köy, kasaba gibi ulaşıma uzak bölgelere ise PTT kargo ile hizmet vermekteyiz.

2- Siparişim Kaç Gün İçerisinde Elime Ulaşır ?

Siparişiniz oluşturulduktan sonra maksimum 24 saat içerisinde hazırlanarak kargoya verilmektir. Kargo teslimat durumu kargo şirketi veya adrese bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Siparişleriniz 2-7 iş günü içerisinde elinize ulaşır. Kargo yola çıktıktan sonra telefonunuza gönderilen kargo takip numaranız ile kargo sürecinizi takip edebilirsiniz.

• Adresinizde bulunamamanız veya size ulaşılamaması halinde paketiniz firmamıza geri dönecektir. Sorun yaşanmaması adına kargonuzun teslimat sürecini takip etmelisiniz.

3- Siparişimi Hangi Ödeme Seçenekleri ile Verebilirim?

• Site içerisinde gördüğünüz tüm ürünleri kapıda ödeme, Havale/EFT ve Kredi Kartı ile kolaylıkla sipariş verebilirsiniz. Kredi kartı ile vereceğiniz siparişleri güvenliğiniz için sitemiz üzerinden kendiniz oluşturmanız gerekmektedir. Kapıda ödemeli siparişlerde sosyal medya üzerinden ya da müşteri hizmetlerimizi arayarak bizlerden destek alabilirsiniz.

4- Siparişimi Teslim Almadan Önce Kontrol Edemez Miyim?

• Sipariş paketini açabilme yetkisi yalnızca alıcıya aittir. Paketin sahibi olduğunuzu, kargo teslim formunu imzalayarak ve ödemesini yaparak (kapıda ödemeli kargo ise) ibraz edebilir, paketinizi açabilirsiniz.

5- Değişime Gönderdiğim Ürün Kaç Gün Sonra Bana Ulaşır?

• Kargonun tarafımıza ulaşımı kalite kontrol süreci ve tekrar değişim siparişinizin hazırlık aşaması içinde olarak ortalama 5 - 7 iş günü içerisinde işlemleriniz sağlanılmaktadır.

6- İade/Değişim yapmak istediğim ürünü hangi kargo ile göndermeliyim?

•  İade ve değişimlerinizi gönderirken anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo, PTT veya Kargoİst Kargoyu kullanabilirsiniz.

•  İade ve değişimlerinizde ürünlerden kaynaklanan sorun Madame Polo'dan kaynaklanıyorsa kargo ücreti tarafımıza aittir. Keyfi değişim ve Alıcıdan kaynaklanan sorunlardan talep edilen iade ve değişimlerde kargo alıcıya aittir.

7- Değişim İçin Nasıl Kayıt Oluşturabilirim ?

Değişim taleplerinizi bize iletişim adreslerimizden (Telefon, E-Posta ve Sosyal Medya Hesapları) Ad, Soyad ve Sipariş Numarası ile birlikte değiştirmek istediğiniz Ürün/Ürünler'in Ürün Kodu/Kodları'nı ve Değişim nedenini yazarak iletebilirsiniz.

Web Sayfamız üzerinden yapacağınız Değişim taleplerinizi İade ve Geri Gönderim İşlemleri Sayfasından İade Kaydı Oluşturma kısmındaki adımları uygulayarak yapabilirsiniz. İade Kaydı oluştururken açıklama kısmına "Değişim" yazıp ardından değişim nedenini belirtiniz.

8- Şifremi Unuttum, Nasıl Değiştirebilirim?

• Web sitemize giriş yaptıktan sonra, sayfanın sağ üst köşesinde bulunan "Üye Girişi" butonuna tıklayınız. Açılan kutucuğun sağ alt köşesindeki "Şifremi Unuttum" butonuna tıkladıktan sonra E-Posta adresinizi girip "Gönder" butonuna tıklayınız. Ardından size gönderilen şifre değiştirme e-postasındaki linke tıklayarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.

9- İndirime Giren Ürünlerden Nasıl Haberdar Olabilirim?

• Kampanya ve yeniliklerden haberdar olmak için Web Sayfamızdaki "Kampanyalar" bölümünü ziyaret edebilir, bizi sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilir veya internet sitemizden e-bülten üyeliği oluşturabilirsiniz.

10- Stoklara Düşünce Haber Verir Misiniz?

• İlgilendiğiniz ürün stoklarımızda mevcut değil ise ürün kutucuğunun içerisinde bulunan ‘’Stoklara Düşünce Haber Ver’’ butonuna tıklayarak, bildirimi açabilirsiniz. Bu sayede ürün güncellendiğinde e-posta yolu ile sizi bilgilendirebiliriz.

11- Tükenen Ürünler Ne Zaman Güncellenir?

Üretici firma olduğumuz için üretimi biten, satışa hazır olan ürünlerimizin aylık olarak stokları güncellenmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.