İade hakkının kullanılması için 7 (yedi) günlük süre içinde Satıcı’ya telefon ile whatsapp üzerinden ( 9546 655 7656) bildirimde bulunulması ve iade edilmek istenen Ürün ve Ürünler’in kullanılmamış, Satıcı tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır.
Kusurlu ürünlerde (defo, yırtık) kargo Satıcıya aittir.
Anlaşmalı kargolarımız dışında tarafımıza gönderilen kargolarınız kabul edilmez.
Sadece ambalajı açılmamış, orjinalliği bozulmamış ürünlerde iade mevcuttur. İade hakkının kullanılması için 7 (yedi) günlük süre içinde Satıcı’ya telefon ile whatsapp üzerinden ( 0546 655 7656) bildirimde bulunulması. İade istenen Ürün ve Ürünler’in tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır.
Kampanyalı ve Outlet ürünlerdeki iade ve değişim süreçlerinde defolu ürünler hariç kargo alıcıya aittir.
Satıcıdan kaynaklanmayan, alıcı tarafından talep edilen keyfi iadelerde kargo ücretleri alıcıya aittir.
Ürün/Ürünler iade edilmek üzere tarafımıza bildirmek için, Üye girişi yaptıktan sonra Hesap > Siparişlerim > İade Et adımları izlenir ardından iade edilecek Ürün/Ürünler seçilerek iade nedeni yazılır. İade talepleriniz incelendikten sonra SMS, E-Posta veya Müşteri Temsilcimiz tarafından sizlere bilgilendirme yapılacaktır.
Üye değilseniz iletişim adreslerimizden (Telefon, E-Posta ve Sosyal Medya Hesapları) bizlere ulaşarak Ad, Soyad ve Sipariş Numaranız ile iade talebi oluşturabilirsiniz.