Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
1- Siparişimi ne zaman kargoya teslim ediyorsunuz?

Siparişiniz, satın alma işleminizin ardından 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Kampanya dönemlerinde bu süre kısmen uzayabilir; anlayışınız için teşekkür ederiz.

2- Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları hizmet vermemektedir. Bu nedenle teslimatlar, resmi tatil günlerinde gerçekleştirilmez. Siparişiniz, tatil sonrası ilk iş günü işleme alınacaktır.

3- Kargom kaç gün içinde elime ulaşır?

Kargo firmaları, gönderinizi ortalama 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim etmektedir. Teslimat süresi, bulunduğunuz lokasyon ve kargo yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.

4- İade süresi kaç gündür?

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği, siparişinizi teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak iade talebinde bulunabilirsiniz.

5- Ürünü iade etmek için ne yapmalıyım?

Ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde iade talebinizi başlatmalısınız. Ürün (Şal/Eşarp), kullanılmamış, zarar verilmemiş olmalıdır. Bone gibi aksesuar kategorisinde bulunan ürünlerde ise ambalajı açılmamış, denenmemiş ve eksiksiz şekilde olmalıdır.

Siparişinizle birlikte gelen sipariş kağıdının en altına, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade nedenini yazılı olarak belirtiniz.
Ardından, iade talebinizi ve iade nedeninizi WhatsApp hattımız (+9546 655 7656) üzerinden bizimle paylaşın.
İade talebiniz onaylandıktan sonra, ürünü sipariş kağıdı ile birlikte tarafımıza gönderebilirsiniz.

6- İade kargo ücretini kim karşılıyor?

İade gönderimlerinde kargo masrafları alıcıya aittir. Ürünü DHL ile, aşağıda belirtilen iade kodunu kullanarak gönderebilirsiniz.
İade Kodu: 384419300

7- İade adresi nedir?

İade gönderimlerinizi aşağıdaki adrese yapabilirsiniz:

İade Adresi:
Kale, Balıkçı Ali Cd. No:3 16450 KESTEL/BURSA

8- İade ücretim ne zaman hesabıma geçer?

İade ürün depomuza ulaştıktan sonra, iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve onaylanması halinde ürün bedeli kredi kartınıza iade edilir. Banka süreçlerine bağlı olarak iade tutarının hesabınıza yansıması 10 iş gününü bulabilir.

9- Ürün kusurlu geldiyse ne yapmalıyım?

Kusurlu ürün elinize ulaştıysa, stoklarda bulunması durumunda aynı ürünle değişim sağlanacaktır. Ancak kampanya ürünleri stoklarla sınırlı olduğundan, ürün temin edilemezse alternatif bir ürün gönderimi sağlanabilir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.